Pastoret espera augmentar la facturació un 22%
El fabricant de productes lactis Pastoret preveu augmentar aquest any un 22% el seu volum de negoci, fins a arribar als 16,5 milions d'euros. L'empresa vol consolidar les seves exportacions, que representen un 8% de les seves vendes, i ja és present a estats com Suïssa, Dinamarca, Bèlgica, Alemanya, la Xina i Dubai.
L'empresa participa en la fira Alimentaria, on presenta l'ampliació de la seva gamma de iogurts. En l'edició anterior, Pastoret va aconseguir un contacte comercial que li va permetre obrir mercat a Hong Kong. Per aquest motiu, el seu fundador, Xavier Pont, creu que Alimentaria “és una de les plataformes que més ajuda a fer negocis, ja que són uns dies en què es concentren molts compradors en un mateix espai i això implica una aproximació més directa a possibles nous mercats”.
L'empresa de Sant Guim de Freixenet, que forma part del clúster Gourmet Catalunya i que té el suport d'ACCIÓ, comercialitza a l'estranger productes com el mató i la crema catalana.