Castelló estrena nova campanya de promoció turística
Amb el lema ‘Respira’, s’hi promou un entorn “segur i sostenible”
Es volen revertir els efectes de la crisi en el sector
Les platges al cor dels aiguamolls de l’Empordà, un centre històric medieval i la marina residencial de canals navegables són els principals atractius del municipi de Castelló d’Empúries, que es posaran al capdavant per promocionar “un entorn segur i sostenible on respirar tranquil”.
Aquest és el concepte fonamental de Respira, una campanya turística post-Covid-19 que ha presentat l’Ajuntament aquesta setmana i que afirmen que està “basada en l’emoció i els sentiments, més que no pas en la descripció del territori”.
Segons informa l’Ajuntament, s’ha dissenyat per arribar a tot Catalunya, a la resta de l’Estat i per incidir sobretot en els mercats de França, Holanda, Alemanya i Bèlgica. Aquesta acció promocional té el suport d’una pàgina web, respirans.com , que es posarà en marxa els pròxims dies. Entre les accions que es desenvoluparan per atraure visitants hi haurà concursos en què es regalaran caps de setmana per gaudir d’activitats al municipi.Segons destaca l’Ajuntament la campanya s’ha fet en un format obert perquè els comerços i establiments que ho desitgin s’hi puguin adherir. Amb aquest objectiu es posarà a la seva disposició material gràfic perquè adaptin les seves pròpies campanyes i promocions. Amb aquesta col·laboració s’espera donar a la campanya una imatge homogènia impulsada per tot el municipi.
L’Ajuntament paga la zona blava
Una de les mesures que l’Ajuntament de Castelló d’Empúries aplicarà per reactivar l’activitat econòmica és la bonificació del 100% de la zona blava. El govern municipal explica que hauria preferit que aquest estiu no hi hagués zona blava, però les negociacions amb la concessionària del servei, Empark, no han permès arribar a cap acord. Per resoldre-ho s’ha optat per proposar que es comprin els tiquets i els abonaments i que sigui el mateix Ajuntament el que retorni els imports als usuaris.