La Sirena incrementa les vendes un 20% i busca un inversor per a la seva expansió
La cadena catalana especialitzada en aliments congelats tanca el 2020 amb uns beneficis abans d’impostos de 15 milions, un 60% més que en el 2019
La cadena especialitzada en aliments congelats La Sirena està buscant un soci inversor per finançar la seva expansió, quan és a punt de tancar l’actual exercici fiscal amb un augment de vendes del 20% respecte a l’any anterior.
En concret, la companyia preveu tancar l’exercici aquest abril vinent amb unes vendes de més de 190 milions d’euros i un ebitda (beneficis abans d’impostos) de 15 milions, un 60% superior al de fa un any.
En un comunicat, La Sirena ha explicat que ha encarregat al banc d’inversió Arcano una anàlisi de les alternatives estratègiques per trobar un nou soci inversor que ajudi a finançar i desenvolupar el pla d’expansió que té sobre la taula.
El pla, iniciat fa tres anys, ha portat a la cadena a situar-se com un dels principals referents del mercat de distribució alimentària i li ha permès, segons la companyia, millorar els seus resultats en aquests últims anys.
En aquests moments, La Sirena compta amb més de 260 establiments a l’Estat i aquest any està previst que creixi en 20 més, amb una inversió propera als 5 milions d’euros.
En paral·lel a aquest creixement, la cadena amb seu a Viladecavalls (Vallès Occidental) està enfocada a millorar la seva estratègia de multicanal, tant per si mateixa com a través de plataformes com Amazon.
La companyia catalana dedicada a la venda minorista d’aliments congelats compta amb més de 1.200 treballadors a tot l’estat.