SUPSA Supermercat Pujol va créixer un 15,5% el 2020
La cadena lleidatana de supermercats especialista en productes frescos va tancar l’exercici amb unes vendes de més de 195 milions d’euros
La companyia SUPSA Supermercat Pujol, propietària de la cadena de supermercats especialista en productes frescos Plusfresc, va tancar l’exercici del 2020 amb unes vendes de 195.500.000 euros, un 15,5% més que l’any anterior.
Amb una quota de mercat del 23,6%, Plusfresc manté el lideratge en superfície de venda a la demarcació de Lleida.
La companyia va contractar vuitanta persones per satisfer l’augment de la demanda, amb la qual cosa la seva plantilla arriba ja als 1.500 empleats. SUPSA, que l’any passat va obrir tres noves botigues, dues a les comarques lleidatanes i un altre a la ciutat de Barcelona, enguany ja ha inaugurat tres nous establiments i, a banda de seguir creixent a la demarcació de Lleida, continuarà buscant oportunitats de creixement a Barcelona. Supermercat Pujol compta actualment amb una xarxa de 80 establiments ubicats a Lleida, Tarragona, Barcelona i la Franja de Ponent.
La pandèmia va obligar SUPSA a invertir 2.200.000 euros per posar a disposició d’empleats i clients material de prevenció i protecció, a més a més d’extremar les actuacions de neteja i desinfecció. Segons Francisco González, director general de Plusfresc, “2020 va ser un any de reptes, la crisi sanitària ens va obligar a ser molt àgils i a adaptar-nos per garantir l’abastiment de productes bàsics per a la població.”
L’increment de la demanda es va donar també a la web de compra online, la qual cosa va requerir que la cadena de supermercats posés tots els mitjans que estaven al seu abast per satisfer un nivell de peticions que es va arribar a doblar en els moments més àlgids del confinament. En aquest sentit, la intenció de l’empresa és continuar treballant aquest any per adaptar-se als nous hàbits de compra dels consumidors. “Creiem que la compra online ha arribat per quedar-se i volem seguir millorant aquest servei per proporcionar la millor experiència al nostres clients”, diu González.