Glovo completa una ronda de 450 milions
La plataforma de serveis sota demanda vol aprofundir en la seva oferta multicategoria a tots els mercats en què opera
La plataforma de serveis sota demanda Glovo ha tancat una ronda de finançament per 450 milions d’euros.
Amb aquest capital, Glovo vol seguir ampliant la seva presència als 20 mercats en què opera actualment. A més a més, es vol centrar en la seva divisió Q-commerce com a part del seu objectiu d’estendre els lliurament ultrarràpids de tota mena de productes a les 850 ciutats en què l’app està present.
Glovo vol aprofundir en la seva oferta multicategoria a tots els mercats en què opera. Amb una base de 10 milions d’usuaris, està centrada en el creixement de les categories de supermercat i retail a través d’acords comercials. A ciutats com Barcelona, Madrid, Lisboa i Milà ja ha consolidat els lliuraments ultrarràpids d’última milla, en 10 minuts, a través de la seva xarxa de petits magatzems urbans. Val a dir que a principis d’aquest any, Glovo ja va anunciar un acord de 100 milions d’euros amb la companyia suïssa Stoneweg per impulsar la xarxa de petits magatzems urbans, a més de la incorporacio del nou CTO, Narek Verdian.
Per créixer en la categoria de supermercat, Glovo vol continuar buscant aliances estratègiques similars a les que ja ha signat amb supermercats com Carrefour, DIA i Alcampo, a l’Estat espanyol, o Continente o Kaufland a altres països.
La ronda de finançament, de Sèrie F, ha estat liderada pels gestors d’inversions Lugard Road Capita i Luxor Capital Group, i ha comptat amb la participació d’inversors anteriors, com ara Delivery Hero, Drake Enterprises i GP Bullhound. Com diu Oscar Pierre, cofundador i CEO de Glovo, “aquesta inversió ens permetrà créixer en els nostres mercats principals, accelerar la nostra posició de lideratge a llocs on ja som molt forts, continuar expandint la nostra divisió de Q-commerce i treure més innovació a la nostra oferta multicategoria.”