turisme
La Ribagorça estrena logotip per promocionar el turisme actiu
“Ribagorça és Pirineus” és el nou eslògan de la marca del Producte Turístic de la comarca. La imatge simbolitza l'oferta del paisatge, l'esport, el patrimoni i la gastronomia
“Ribagorça és Pirineus”. Aquest és el nou lema per promocionar aquesta comarca de la Franja. Forma part d'un logotip que combina el lema amb el disseny dels atractius naturals, esportius, patrimonials i gastronòmics de la Ribagorça, que va ser presentat ahir dimarts pel director general de Turisme del Govern d'Aragó, Gonzalo Lapetra, i pel president ribagorçà, Josep Franch. També hi va ser present el viceconseller de Turisme del govern aragonès, Javier Callizo, que va explicar que s'ha jugat amb el concepte Pirineus perquè és el marca la diferència i perquè “és el destí turístic més veterà de l'estat en el mercat internacional”.
El nou eslògan de la marca del Producte Turístic de la comarca de la Riibagorça suposa !tot el conjunt de potencials recursos turístics de la zona perquè, de fet, el turista compra un destí únic”, va dir Javier Callizo.
La nova cara del producte turístic ribagorçà forma part del Pla de Competitivitat, que es va iniciar l'any passat i que s'ha d'anar executant fins l'any vinent. La inversió total és de 2.500.002 euros, finançats conjuntament pel govern espanyol, el d'Aragó i la Comarca de la Ribagorça.
Més accions
El pla també inclou accions de formació i professionalització dels recursos humans, i la sensibilització de la població i els agents locals. També preveu actuacions de senyalització i informació turística, de millora d'accessos i entorn, de promoció turística, i de millora d'oficines de turisme i museus, entre altres.