Economia

Miquel Alimentació amplia la seva marca Templa

Miquel Alimentació Grup ha ampliat la seva marca Templa, de cura i neteja personal a base d'àloe vera, amb la nova línia Templa Solar. “Templa Solar conté un 25% d'àloe vera pur procedent de les illes Canàries que aporta protecció, hidratació i suavitat a la pell de la manera més natural”, expliquen. Miquel Alimentació aposta per la marca pròpia de qualitat. Així van sorgir, entre d'altres, Gourmet, Mical i Micaderm, que reuneixen més de 1.600 referències d'alimentació, neteja i cura personal. Segons un estudi comparatiu de la companyia, la marca pròpia de Miquel Alimentació “és un 37% més barata que els preus de marca de fabricant”, comparant-los amb un cistell tipus d'articles d'ús freqüent.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.