Economia

Més de 15 milions de visualitzacions de les campanyes de Roses

S’han realitzat accions de promoció turística en línia en diferents canals

Les campanyes de promoció turística que, durant els mesos de juny, juliol i principis d’agost, ha realitzat l’Oficina de Turisme de Roses de la marca Visit Roses en diverses plataformes en línia han obtingut més de 15 milions de visualitzacions. Les campanyes s’han centrat a mostrar l’oferta del municipi en platges i cales, activitats de natura i turisme actiu, gastronomia i cultura. La sessió mitjana d’un usuari al web visitroses.cat és de gairebé un minut i mig. Les campanyes s’han realitzat en col·laboració amb una agència de màrqueting digital de Roses. Avaluats els bons resultats obtinguts, Turisme de Roses prepara ja una nova acció en línia, en aquesta ocasió a través de les xarxes socials Youtube, Instagram i Facebook, per promocionar l’oferta del final d’estiu i tardor en els mateixos mercats. Entre d’altres, es mostrarà la Ruta del Vi DO Empordà.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
economia

La pensió mitjana dels catalans creix un 5,06% al juliol i se situa en 1.306 euros

barcelona
economia

Catalunya es manté el 2022 com el tercer territori que més recapta però el desè en recursos rebuts

barcelona
economia

Lleuger descens de l’atur, que se situa en el 9,41%

barcelona
economia

Segon avís de la CE a Espanya per “discriminar” els interins

barcelona
economia

El govern ha destinat 246 milions en ajuts a la indústria des de 2021

barcelona

Figueres acollirà per primer cop el Fòrum Gastronòmic Ciutat per al públic general el 5 i 6 d’octubre

FIGUERES

Es preveu que el 36 per cent de la producció catalana de poma es culli a Girona

GIRONA

La Cambra de Comerç de Barcelona avisa que el turisme “no pot tenir un creixement infinit”

Barcelona

L’empresa de reciclatge ACIN compra l’antiga tèxtil Nylstar per 8 milions

blanes