Economia

MARIA DOLORS JOFRA

Directora de l'Hotel La Torre de Palafrugell

“El nostre client habitual busca repòs però també activitat”

Com va la temporada?
Pinta bé. Per sort s’ha superat la pandèmia i podem fer vida normal. Han estat per a tots dos anys terrorífics. L’any passat molta gent jove va venir a Calella. Eren persones de 35 o 40 anys que solen marxar a llocs més llunyans i que l’any passat eren tots aquí. Aquest any ja han tornat a marxar a fora.
Quin tipus de turisme ha tingut La Torre al llarg dels 65 anys?
El nostre turisme és familiar. A Calella la gent busca calma i els oferim tranquil·litat. Tenim molta gent de França i també molts barcelonins i de l’entorn, i catalans, bàsicament.
Quin perfil de turista han d’intentar atreure de cara al futur?
Volem el turista tranquil que s’estima el lloc on va, que no vol grans gentades, que vol que se’l reconegui quan entra per la porta. Amb els anys s’ha creat també un client que busca el semianominat, que ho fa tot per Booking, i que ho vol tot ràpid i ben fet. Tenim turisme reposat i preveiem que serà el que continuarem tenint.
Entenc que els ofereixen un tracte personalitzat.
Sí. La gent busca a Calella paisatge i tranquil·litat. Fa quaranta anys, la bolera era un bon atractiu. Ara segurament s’han d’oferir coses diríem “més selectes”: el combinat de tal o el concert de no sé qui. La gastronomia és bàsica i la nostra zona és riquíssima en gastronomia. El tarannà de casa nostra és parlar amb el client, preocupar-nos-en.
És un turisme reposat.
Sí, però també és un turisme actiu. El nostre client tampoc para quiet: anar a fer el camí de ronda, fer busseig, fer vela, anar en bicicleta, anar a escoltar un concert a Cap Roig o fer-ho a Peralada. Vol comoditat també. Allò del turisme exclusivament de sol i platja ja no hi és.


Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

El Consorci de les Gavarres augmenta un 14,36 % el pressupost 2025

monells

El Girocamping PRO presentarà noves eines per potenciar la sostenibilitat

SANT PERE PESCADOR
Economia

El BBVA no apujarà l’oferta de l’opa al Sabadell perquè ja és “molt atractiva” pels accionistes

barcelona
economia

Nous ajuts per impulsar el comerç de Mataró

mataró

L’ampliació de l’Outlet Gran Jonquera s’obrirà el mes d’octubre

LA JONQUERA
Tribuna

Inquebrantables: la lluita per la permanència en un món fugisser

PROFESSOR ECONOMIA I EMPRESA UNIVERSITAT DE GIRONA, EMPRENEDOR I EXPERT EN GESTIÓ DE CRISI I DESENVOLUPAMENT DE NEGOCI

Finances amb consciència

Barcelona
Laia Arcones
Fundadora Instituto Más Mujeres nominada Top 100 Mujeres Líderes i designada LinkedIn Top Voice 2024

“A les dones se’ns penalitzen més les errades a la feina”

Barcelona

L’aposta solidària de Lleal Tulsà

Girona