BdeGust treu al mercat una cervesa per donar visibilitat al Santuari Gaia
BdeBestial és una negra dolça elaborada amb xocolata Torras, galetes Trias i productes de proximitat
A l’etiqueta dona suport a la tasca proteccionista de l’entitat
BdeGust ha tret al mercat una cervesa large negra artesana, la BdeBestial, a través de la qual vol donar visibilitat a la tasca de la Fundació Santuari Gaia, dedicada a acollir animals maltractats o abandonats i que té una de les seves seus a Camprodon. Aquesta cervesa és una Pastry Stout, un terme que defineix totes les cerves dolces al paladar.
Està elaborada amb barretes de xocolata cent per cent cacau de xocolata Torras, crocant d’ametlla de galetes Trias, avellanes de Coselva, cafè de producció ecològica i comerç just de Hidden Coffee Roasters i aglans dolces de KM 0.
L’empresa consolida així la seva estratègia de col·laboració amb empreses i productors locals i projectes innovadors i de contribució a causes socials, ambientals o animalistes, com és aquest cas. “La nova cervesa és una negra amb sabor dolç i és un homenatge a la tasca del Santuari Gaia, que recull animals que han tingut una experiència dura, obscura, i els ofereix una vida dolça”, ha remarcat la directora de BdeGust, Blanca Costa. Ella mateixa ha definit el nou producte com una cervesa ecològica, vegana i feta amb ingredients de quilòmetre zero i de collita pròpia.
Després d’una prova al mercat d’un lot de 3.000 unitats, ara l’empresa BdeGust n’ha fet un nou lot de 1.000 litres, un total de 3.300 ampolles de 33 centilitres, que es poden comprar o bé a través de la pàgina web de l’empresa o en botigues especialitzades i d’alta gastronomia.
LA XIFRA
LA FRASE
Galetes Trias, xocolata Torras i avellana i aglà
Cada lot de la nova cervesa negra BdeBestial; per tant, cada 1.000 litres, està elaborat amb 10 quilos de xocolata Torras, 8 quilos de galetes Trias, avellanes torrades i macerades de Coselva, una varietat dolça d’aglà i una varietat de cafè tipus Etiòpia, cultivat a 2.000 metres d’altitud. Ho ha detallat la directora de la marca, que hi ha afegit que el primer lot ha tingut molt bona acceptació.