Una profunda remodelació converteix MediaMarkt Girona en centre pioner
El compromís de la companyia amb la comoditat, la sostenibilitat, el benestar i el servei conflueixen en benefici del client
Amplien l’oferta de serveis per impulsar la cura del medi ambient amb un punt de reciclatge d’aparells antics
La botiga incorpora taquilles intel·ligents per recollir compres en línia les 24 hores del dia els set dies de la setmana
Una profunda remodelació ha convertit MediaMarkt Girona en un centre pioner que utilitza els avenços tecnològics per entrar de ple en el futur i donar el millor servei i atenció al client. La nova botiga de MediaMarkt Girona ha redistribuït els espais per garantir una major presència d’àrees que són clau, com la telefonia o la mobilitat, amb taquilles intel·ligents per a la recollida de les compres en línia. A més, la botiga incorpora taquilles exteriors que funcionaran 24 hores al dia durant els set dies de la setmana i una flota pròpia de vehicles elèctrics per als lliuraments a domicili, i ha ampliat el magatzem per incrementar l’estoc disponible de productes.
La remodelació de la botiga de MediaMarkt Girona respon al compromís de la companyia amb la comoditat, la sostenibilitat, el servei i el benestar, quatre àrees d’acció que convergeixen en benefici del client i des de les quals s’ha impulsat els canvis amb el suport fonamental d’un equip de persones preparades per oferir les millors solucions en cada moment.
El projecte de remodelació i ampliació s’ha fet d’acord amb els nous criteris d’innovació i utilitzant la tecnologia per oferir un servei més complet i adaptat a les necessitats i desitjos del client perquè, per a MediaMarkt, “no hi ha res més valuós que el benestar de les persones, i els nous reptes obliguen a impulsar noves respostes de futur”.
Compromesos amb el medi ambient
La cura del medi ambient és un eix fonamental de l’acció de l’empresa. Per això, MediaMarkt Girona ofereix tot tipus de serveis sostenibles com la venda i instal·lació de panells solars, la contractació de llum i gas renovables, la instal·lació de punts de càrrega per a vehicles elèctrics o un nou punt de reciclatge d’aparells antics.
La companyia ha impulsat la prestació de serveis com un dels eixos centrals de la seva activitat. Per això, amb la remodelació de la botiga s’ha posat en marxa un nou Service Point pensat per atendre les peticions de reparació i la posada en marxa de tota mena de dispositius, amb especial atenció a la telefonia i la informàtica, que són els més demanats. Per completar aquesta oferta, MediaMarkt Girona disposa d’un servei tècnic autoritzat Apple.
El benestar del client
En un moment en què l’esport adquireix importància en les nostres vides per garantir-nos el benestar físic i mental que necessitem, MediaMarkt Girona ha creat l’Espai Fitness, que se suma al Club Barista, on es pot gaudir dels petits plaers de la vida, com prendre un cafè de qualitat en bona companyia.
Amb tota aquesta remodelació MediaMarkt Girona esdevé un centre pioner on el compromís amb els valors centrals de la comoditat, la sostenibilitat, el servei i el benestar impulsen un nou model de relació entre la botiga i el client amb un objectiu: viure bé i ser més feliços.