Economia

El Kit Digital: accés per a pimes i autònoms al comerç electrònic

Els fons europeus de digitalització i el compromís d’agents digitalitzadors, com BBVA, obren l’accés de pimes i autònoms a l’‘e-commerce’ amb plataformes de venda obertes a tot el món

El pla Next Generation EU, a través, del Kit Digital, ofereix subvencions de fins al 100% del cost de projectes d’impuls a la transformació digital d’autònoms i petites i mitjanes empreses, de fins a 49 treballadors, independentment del sector o tipologia de negoci. L’objectiu de la iniciativa és millorar la competitivitat del teixit econòmic. El Kit Digital ofereix bonus a fons perdut que poden anar des dels 2.000 euros per a autònoms i empreses d’un o dos empleats –hi ha un fons d’ajuts de 500 milions d’euros– fins als 12.000 euros per a empreses de 10 a 50 treballadors –amb un fons de 600 milions d’euros en ajuts–, o els 6.000 euros previstos per a autònoms o petites empreses d’entre tres i nou empleats –amb un fons d’ajuts de 500 milions.

L’accés a aquestes subvencions és gratuït i cobreixen des de la creació d’un web del negoci, fins a la introducció al comerç electrònic, la gestió de xarxes socials, la introducció de sistemes de facturació electrònica, ciberseguretat, la creació d’un mercat web, de serveis d’oficina virtual o nous sistemes de gestió de clients.

En defensa de les oportunitats de digitalització per a petites i mitjanes empreses i autònoms, BBVA s’ha convertit en el primer banc d’Espanya homologat com a agent digitalitzador que ha posat a disposició d’empreses i autònoms que ho sol·licitin el Kit Digital, la seva solució de pagament per a e-commerce. BBVA posa a l’abast dels seus clients un TPV virtual que permet vendre en línia i gestionar els pagaments de manera senzilla i immediata i, alhora, fer un seguiment digital de les vendes. Es tracta de la implementació d’una passarel·la de pagament que permet gestionar els pagaments amb targeta a les botigues en línia de forma ràpida i segura a través del TPV virtual. A més, aquest servei ofereix també altres formes de pagament com Bizum, o transferències online, Apple Pay o Google Pay, i facilita el procés de venda en línia a tot el món mitjançant la plana de pagament multiidioma que també permet adaptar la venda a la moneda de cada país.

En aquest moment, amb l’objectiu de facilitar el procés de digitalització i avançar en la introducció de les petites i mitjanes empreses i autònoms a la tecnologia en els processos de venda, BBVA ofereix el servei gratuïtament el primer any als clients que el sol·licitin a través del Kit Digital.

Per a BBVA el fet de ser agent digitalitzador permet “ajudar les petites empreses en aquest procés”, tal com reconeix Mónica Parada, responsable de comerç electrònic de BBVA Espanya.

Tramitar els ajuts

Per simplificar la sol·licitud de subvencions incloses en el Kit Digital, BBVA posa en marxa un servei en què un expert ajuda empreses i autònoms clients del banc a resoldre dubtes i validar els requisits per accedir a la subvenció, identificar els ajuts als quals poden optar, tramitar les sol·licituds i triar la solució que s’adapti millor a les seves necessitats.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia