POlÍTICA
Treballaran el màrqueting d’experiències amb el comerç local de la Selva
El Consell Comarcal de la Selva iniciarà en dotze municipis de la comarca un projecte que ajudi a captar l’atenció dels clients
S’oferiran tallers formatius subvencionats per la Diputació en diversos municipis
El Consell Comarcal de la Selva iniciarà un projecte per treballar amb els establiments comercials de la comarca diferents estratègies relacionades amb l’anomenat màrqueting d’experiències o Efecte Wow. Aquest projecte, es durà a terme en dotze municipis de la comarca de la Selva, durant les properes setmanes, segons han avançat des del servei d’empresa de l’ens selvatà.
El projecte Efecte Wow és tot allò que pot fer el petit comerç per captar l’atenció dels clients perquè es fixin en la botiga que tenen davant de casa, com potenciar les seves emocions al moment de comprar al poble i fomentar el seu compromís amb la compra de proximitat.
El conseller d’Empresa i Ocupació, Eduard Colomé, ha explicat que “l’objectiu del projecte és mostrar als comerços participants diferents casos de bones pràctiques de màrqueting d’experiències aplicades al comerç local, per tal d’ajudar-los a dissenyar estratègies i campanyes a partir dels punts forts de cada establiment”. En aquest sentit, Colomé ha avançat que la dinàmica del projecte consistirà en la realització d’un total de 12 tallers formatius a diversos municipis de la comarca, que es complementaran amb un assessorament individualitzat per a cada comerciant amb un expert de l’àmbit del màrqueting d’experiències, per detectar els punts forts del cada negoci i dissenyar iniciatives de màrqueting experiencial relacionades amb l’Efecte Wow.
“La idea”, tal com ha continuat Colomé, “és que cadascun dels comerços participants acabi el procés amb una relació d’accions a dur a terme relacionades amb l’Efecte Wow al seu establiment.”
Els tallers formatius i els assessoraments del projecte aniran a càrrec del consultor i formador en màrqueting i estratègia de marca Pere Maymí. Està previst que hi participin un total de 100 establiments comercials de la comarca de la Selva. Els municipis que s’han adherit en aquest projecte són Breda, Caldes, la Cellera de Ter, Hostalric, Maçanet de la Selva, Tossa, Riudarenes, Sant Hilari Sacalm, Sils, Santa Coloma de Farners, Vidreres i Vilobí d’Onyar.
El projecte està subvencionat per la Diputació de Girona, en el marc de la convocatòria de subvencions per a projectes singulars de desenvolupament econòmic local.