La logística d’Amphora aterra a Itàlia amb l’ull posat a Mèxic
L’empresa Amphora, especialitzada en oferir solucions de logística integral per a petits i mitjans negocis de comerç electrònic, ha inaugurat a Roma (Itàlia) un nou centre logístic de 3.000 metres quadrats, que se sumen als més de 20.000 que ja disposen en nou centres a Catalunya, Madrid, Canàries i Alemanya.
“L’entrada a Itàlia suposa un pas important per a la nostra estratègia internacional, ja que ens permet oferir serveis logístics més eficients”, comenta Adrià Cortés, CEO i cofundador de la firma, juntament amb Joaquim Sant i Joan Tresserras. L’empresa basa la seva eficiència en la digitalització dels magatzems per aconseguir entregues més ràpides. A més, també ofereix tràmits i costos més competitius, reducció de la burocràcia duanera i una experiència del client molt millorada.
Destacada a L’Econòmic del juliol passat com una de les deu start-up amb un gran futur pel davant, Amphora ja compta amb un equip de 70 professionals i una cartera de més de 200 clients.
L’empresa preveu quadriplicar enguany la seva facturació, assolint més de 15 milions d’euros al tancament de l’any, gràcies a la internacionalització del seu negoci i a la comercialització del seu programa de gestió de magatzem Atenea, capaç de millorar en un 30% la productivitat i l’eficiència d’aquests espais.
Tot i que acaba d’inaugurar el nou centre logístic a Roma, Amphora ja estudia l’entrada a Mèxic, des d’on vol abordar el continent americà.