Economia

ECONOMIA

Mataró s’endú el 20% dels turistes estrangers que van visitar el Maresme al novembre

La capital del Maresme puja punts pel què fa a l’atractiu turístic i fora de temporada. El passat mes de novembre va aconseguir el 20,6% del total de visitants estrangers que va tenir la comarca. Així es desprèn de les dades facilitades per l’Observatori de Desenvolupament Local del Consell Comarcal del Maresme amb actualitzacions mensuals. En total, el territori va sumar aquell mes 31.151 visitants procedents d’altres països –6.427 van optar per Mataró–, 69.364 menys que al mes d’octubre, però 3.215 més que al novembre de 2022. En relació a l’octubre, el nombre de turistes ha caigut en tots els municipis de la comarca, com és habitual. En canvi, interanualment, el comportament ha estat més heterogeni encara que, majoritàriament, s’han experimentat increments. Així, Tiana és el municipi que, percentualment, ha tingut un creixement relatiu més intens (111,07%) i Mataró la localitat que reflecteix un creixement absolut més destacat (1.479 visitants més que al novembre de 2022). Per ordre, segueix Santa Susanna amb 4.040 visitants (el 13%), Calella amb 2.572 turistes (el 8,3%) i Malgrat de Mar amb 2.191 (el 7%).

França es manté com el principal país de procedència dels visitants estrangers, seguit de Regne Unit i Alemanya.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
economia

Draghi insta la UE a invertir 800.000 milions d’euros més per competir amb els EUA i la Xina

barcelona

Applus gestionarà durant 25 anys l’Institut d’Investigació de l’Automòbil aportant 800 milions

SANTA OLIVA
economia

El lloguer d’una habitació a Barcelona s’enfila als 638 euros al mes a l’agost

Barcelona
economia

Primera aturada parcial al Trambaix amb seguiment “total”, segons els sindicats

Barcelona

El sector de la garrofa planta cara a la marginalitat

Barcelona
Montserrat Peñarroya
Experta en màrqueting digital i negocis digitals, autora d’”Estratègies d’èxit per a empreses culturals”

“L’associació ajuda l’empresa cultural a sobreviure”

Sabadell
DE MEMÒRIA

Virtuts

PROFESSOR DE POLÍTICA ECONÒMICA DE LA UB (1967-2016)
Informació especial

La compatibilitat del delegat de protecció de dades amb altres càrrecs

Rebled Bellvehí Advocats
Informació especial

Ensopegar amb la mateixa pedra

Advocada del despatx Lleal Tulsà Assessors