Economia
Spanair preveu que en sis mesos el TGV s'endurà un de cada tres passatgers de la ruta aèria Barcelona-Madrid
CATALUNYA
Quan el TGV Barcelona-Madrid va entrar en funcionament el passat 20 de febrer, Spanair –com Iberia- va aplicar una reducció del 10% de les places ofertades en aquesta ruta per ajustar-se a la davallada de clients, però segons el director comercial de la companyia, Sergio Allard, aquesta tendència s'accentuarà a mida que l'alternativa de l'Alta Velocitat vagi 'madurant', i en un període d'entre sis i vuit mesos aproximadament el 35% de persones que volen entre la capital catalana i Madrid amb qualsevol de les companyies aèries s'haurà passat al tren.
Actualment, Spanair té una quota del 30% del transport aeri de passatgers entre Barcelona i Madrid (amb 40 vols diaris, 20 per sentit) i, segons les dades de què disposa, el retrocés de l'avió es produirà malgrat que l'entrada en funcionament del TGV Barcelona-Madrid ha fet que el nombre d'usuaris que es desplacen entre aquestes dues ciutats sumant tren i avió hagi crescut 'més d'un 50%'.
Actualment, Spanair té una quota del 30% del transport aeri de passatgers entre Barcelona i Madrid (amb 40 vols diaris, 20 per sentit) i, segons les dades de què disposa, el retrocés de l'avió es produirà malgrat que l'entrada en funcionament del TGV Barcelona-Madrid ha fet que el nombre d'usuaris que es desplacen entre aquestes dues ciutats sumant tren i avió hagi crescut 'més d'un 50%'.
Notícies relacionades
Escriure un comentari
Identificar-me.
Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar.
Vull ser usuari verificat.
Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.