Tradeinn d'Ullà gestiona cinc botigues per internet
N'ha obert dues aquest any i preveu facturar un total de 7 milions d'euros
El grup està especialitzat en la venda de material esportiu de 150 marques de gamma mitjana-alta
L'empresa gironina Tradeinn, especialitzada en la venda de material esportiu per comerç electrònic, ha passat a gestionar cinc botigues des d'aquest setembre i preveu facturar enguany set milions d'euros. El grup té la seu central a Ullà, on a més també disposa d'un magatzem de 1.000 metres quadrats i una botiga i és distribuïdor de “les primeres marques de material esportiu de gamma mitjana-alta”. “Comptem actualment amb 150 marques i 14.000 productes diversos”, segons va explicar el director general de l'empresa, David Martín.
L'origen de l'empresa va ser el 1998 quan es va crear Scubastore.com, una botiga de material per a submarinisme. Deu anys més tard, l'empresa va decidir fundar Tradeinn amb l'objectiu d'incrementar el volum de vendes i la facturació, “estancada en els 1,5 milions d'euros des del 2005” i crear noves botigues a través d'internet especialitzades en diferents esports, especialment d'aventura.
Aquests darrers dos anys, segons Martín, l'equip que forma part de Tradeinn ha aconseguit fer créixer el negoci i va passar d'una a tres botigues el 2009, que es va tancar amb una facturació de 4 milions d'euros. El primer trimestre d'aquest any es van obrir dues botigues més. Les cinc botigues són: Bikeinn.com i Smashinn.com, especialitzades en material de ciclisme, i tennis i pàdel, respectivament; Trekkinn.com i Snowinn.com, dedicades als articles de muntanya i senderisme, i material d'esquí, respectivament, i Diveinn.com –antiga Scubastore.com–, dedicada al material de submarinisme.
Tradeinn compta actualment amb una plantilla de 30 persones.