L'Estació Nàutica de la Ràpita triplica la clientela en un any
Reuneix més de 60 empreses, col·lectius i entitats del sector turístic del Delta
L'Estació Nàutica de la Ràpita ha aconseguit triplicar el nombre de clients en un any. Així entre el mes de gener i el 15 de setembre ha aconseguit més de 1.300 clients directes, sense comptar les reserves que els visitants fan directament a les empreses associades, que suposen un impacte econòmic de més de 80.000 euros, segons els responsables de l'estació nàutica. Actualment, aquesta plataforma turística agrupa més de 60 empreses, col·lectius i entitats.
Tot i el context de crisi econòmica, la Ràpita ha superat aquest estiu el nombre de visitants. Així, l'oficina de turisme del municipi va atendre 15.678 persones, el 53% de les quals el mes d'agost, contra les 12.274 del 2009 i les 13.862 del 2008. Amb tot, el sector hoteler i restaurador sostenen que les estades dels visitants han estat més curtes i que han gastat menys diners a la destinació.