Nova imatge

Amb el nou any, l'empresa ha decidit canviar la seva imatge, especialment en el seu etiquetatge. Així, del tradicional pot de vidre hexagonal i una etiqueta molt bàsica s'ha passat a un pot rodó i un etiquetatge en què apareix fotografiat el producte en un fons de plata. La impressió es fa a Holanda. A més, han decidit personalitzar la tapa, que ara és de color negre, i no blanca com abans, pensant en el client, i incorpora un text destacat en què es diu amb què es pot menjar.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
La Vall d’en Bas

Festes majors per promocionar el producte local

La Vall d’en Bas
Desirée Gómez Cardosa,
analista de Tendències Educatives i Innovació de la UOC

“Caldrà oferir una renda bàsica per als exclosos de la IA”

Barcelona
SALUT

La sanitat va crear 7.000 llocs de treball a l’àrea metropolitana

Barcelona

Mutua de Propietarios obre parèntesi per pair compres

Barcelona

Vitaance compromet empresa i empleat amb l’esport i la salut

Barcelona
economia

La pensió mitjana dels catalans creix un 5,06% al juliol i se situa en 1.306 euros

barcelona
economia

Catalunya es manté el 2022 com el tercer territori que més recapta però el desè en recursos rebuts

barcelona
economia

Lleuger descens de l’atur, que se situa en el 9,41%

barcelona
economia

Segon avís de la CE a Espanya per “discriminar” els interins

barcelona