Economia

El comerç d'Oliva implanta el comerç interactiu

L'Associació de Comerciants d'Oliva, amb el suport de l'Ajuntament, ha signat un conveni de col·laboració amb la Plataforma Shio2e per impulsar la implantació de la Xarxa de Comerç Interactiu entre els seus associats.

El conveni té com a objectiu ajudar els comerciants a superar la lògica convencional de gestionar els seus negocis, a favor d'una altra més innovadora i creativa. La proposta abraça la utilització de noves tècniques de venda, màrqueting en línia i màrqueting relacional, introduint major grau de tecnificació, visibilitat dels negocis, presència a Internet i capacitat de promoció a través d'espais de comunicació promocional alternatius i a baix cost. Totes aquestes línies d'actuació les posa la Plataforma a l'abast del col·lectiu del comerç de la vila per estar especialitzada i per formar part del a proposta a compartir.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

El sector de la garrofa planta cara a la marginalitat

Barcelona
Montserrat Peñarroya
Experta en màrqueting digital i negocis digitals, autora d’”Estratègies d’èxit per a empreses culturals”

“L’associació ajuda l’empresa cultural a sobreviure”

Sabadell
DE MEMÒRIA

Virtuts

PROFESSOR DE POLÍTICA ECONÒMICA DE LA UB (1967-2016)
Informació especial

La compatibilitat del delegat de protecció de dades amb altres càrrecs

Rebled Bellvehí Advocats
Informació especial

Ensopegar amb la mateixa pedra

Advocada del despatx Lleal Tulsà Assessors
Unió Europea

L’economia europea creix una dècima per sota del previst

tecnologia

El cap de Telegram diu que l’acusen de “delictes comesos per tercers”

barcelona
Economia

Aval del BCE a l’opa del BBVA sobre el Banc Sabadell

barcelona

JARC estima pèrdues de fins al 90% a la vinya de la Terra Alta per la sequera

gandesa