Llet Nostra treual mercat iogurts i postres
Espera doblar els20,6 milions defacturació que vatenir el 2010
El grup Llet Nostra ha decidit estrenar-se amb la comercialització de iogurts i postres làctics, amb la qual cosa espera doblar els 20,6 milions de facturació que va tenir el 2010 en els propers cinc anys. La nova línia de negoci que va presentar ahir en roda de premsa Xavier Tubert, president de Llet Nostra, és de 3 milions d'euros en tres anys i té set referències de iogurts i vuit més de postres, entre els quals hi ha flam i crema catalana. Tubert espera aconseguir una quota de mercat del 10% de cada referència en els propers cinc anys.
Per a la fabricació de iogurts, Llet Nostra ha triat la planta propietat de l'industrial Xavier Pont ubicada a Sant Guim de Freixenet, a la Segarra. D'aquesta manera, la marca de cooperatives catalanes continua creant sinergies amb el territori.
Llet Nostra –després de vuit anys d'estar al mercat– ha assolit les primeres posicions del rànquing de llet bàsica en bric, segons les últimes dades de l'empresa Nielsen. De gener fins a final de maig, és la marca que més litres de llet ha venut, confirmant la tendència ascendent dels últims mesos. Des de principi d'any, ha comercialitzat un 10,9% més de litres de llet que al mateix període del 2010. La mitjana de creixement dels últims quatre anys era del 7%. L'acumulat des de principi de gener li atorga una quota de mercat en volum de vendes del 9,8%, gairebé un punt i mig més que fa un any.