Economia

Miquel Alimentació introdueix a les Canàries la franquícia Suma

Ho fa després que el 2011 va adquirir set supermercats de la cadena SM 2000

Amb l'acord assolit de la incorporació de set supermercats de la cadena SM 2000, Miquel Alimentació Grup ha fet el primer pas per introduir a les Canàries, concretament a Tenerife, la franquícia Suma, que actualment està en plena expansió. Amb aquesta operació, Miquel Alimentació reafirma el seu posicionament a les Canàries i fa els primers passos per iniciar el desenvolupament de les seves diferents línies de negoci, entre les quals hi ha la de cash & carry.

Amb la incorporació dels nous centres i l'adaptació de tots els supermercats als estàndards i la imatge de Suma, s'estima una inversió de prop de 300.000 euros. El grup SM 2000 va realitzar el 2011 vendes per valor de 2,3 milions d'euros. Per aquest exercici, Miquel Alimentació preveu “un augment de vendes superior als dos dígits”.

Els set nous establiments es caracteritzen pel fet de tenir seccions de producte fresc en lliure servei o servei assistit (fruiteria, forn, xarcuteria i carnisseria).

La nova xarxa de supermercats Suma a les Canàries disposa d'un equip de 48 persones a les botigues, a les quals s'han d'afegir onze llocs de treball creats amb l'obertura de la botiga de Los Silos i la previsió de sis contractacions més a l'establiment de La Salle, que reobrirà aviat.

Suma, creada el 2000, té 245 supermercats i unes vendes anuals de 160 milions.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.