Empreses

Trenta empreses creen la marca turística Priorat Enoturisme

Cellers, restaurants i allotjaments del Priorat han constituït una entitat privada, Priorat Enoturisme, per gestionar directament i unificar part de l'oferta turística de la comarca. Amb el vi com a principal reclam, hi participen cellers com ara Torres, Falset, el Masroig o Capçanes, prop del 25% dels allotjaments de la comarca i una agència de viatges. L'entitat sorgeix de l'associació de petits hotels i cases rurals amb la intenció “d'obrir-nos a d'altres sectors per crear un producte més competitiu”, segons la portaveu Isabel Vilà. En els darrers anys, l'administració i els agents privats han creat una ruta del vi, amb la senyalització i l'obertura de cellers a l'enoturisme. Aquesta primavera, Priorat Enoturisme iniciarà la comercialització de paquets turístics des d'un portal web propi. Inclouran visites a cellers, excursions de natura, allotjament i tastos gastronòmics. “Els majoristes de viatges ja ens porten turistes, però sense menysprear res, volem apostar per nosaltres mateixos, a través de la gestió directa del producte”.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.