comerç
Presenten la campanya de promoció comercial i turística ‘Fes la bossa!'
Deu municipis gironins ja s'han inscrit en aquest producte, impulsat per la Cambra de Girona i que promou l'intercanvi comercial entre els municipis
Deu localitats gironines ja s'han adherit a la campanya de dinamització comercial i turística Fes la bossa, escapa't i emociona't engegada per les cambres de comerç gironines, la Diputació i el Patronat de Turisme i que es preveu que entri en funcionament el setembre que ve. De moment, els municipis que hi participen són Bescanó, Blanes, Roses, Llançà, Banyoles, l'Escala, Puigcerdà, Sant Joan les Fonts, Sant Joan de les Abadesses i Olot, amb un total de més de mil establiments comercials adherits que ja poden començar a treballar de manera conjunta. Així, per exemple, un veí de Blanes que compri en un establiment de la seva població podrà participar en el sorteig d'un producte turístic a Puigcerdà. La campanya vol implicar entitats socials, econòmiques, ajuntaments, consells comarcals, associacions de comerciants i petits comerços utilitzant aquesta estratègia de promoció que combina noves tecnologies, com ara la geolocalització, amb els sortejos d'experiències i escapades. Així, és fonamental el web corporatiu –on els ajuntaments i les associacions poden intercanviar o adquirir a preu de cost paquets promocionals–. També existeix una aplicació per a telèfons intel·ligents i tauletes tàctils que està pensada perquè sigui un canal directe entre els comerços i els consumidors, que hi podran trobar ofertes de cada zona comercial i de cada establiment concret.
LA DATA
LA XIFRA
Signatura del conveni de col·laboració
El vicepresident primer de la Diputació de Girona, Miquel Noguer; el president de la Cambra de Comerç de Girona, Domènec Espadalé, i representants dels municipis adherits van signar ahir els convenis de col·laboració en aquest projecte en què la Diputació de Girona i el Patronat de Turisme han invertit 20.000 euros, segons va explicar Noguer.