EMPRESA
L'empresa Tecnigas Parts ara també fa ciclomotors
Amb seu a Crespià, ja ha presentat les Bye Bike One i One+ al Saló de la Moto de Milà
Les primeres unitats sortiran al mercat a l'abril de l'any vinent i la destinació principal és el centre d'Europa
Tecnigas Parts, amb seu a Crespià, ha fet un pas endavant en la seva oferta de productes i ha presentat una gamma de ciclomotors de la marca Bye Bike. L'empresa, que fins ara centrava el negoci en el disseny i la fabricació de tubs d'escapament per a motors de dos temps i de xassís i altres components de primer equip i mercat secundari (aftermarket), ha aprofitat l'experiència en el món de les dues rodes per desenvolupar completament una gamma de ciclomotors. L'inici del projecte va començar fa dos anys i les noves motos que porten el nom d'One i també One+ es van presentar a principi de mes en el Saló Internacional de la Moto de Milà.
Les noves Bye Bike One tenen seien monoplaça i les One+ estan homologades per a dues persones “són una barreja entre ciclomotor i escúter. “En aquest cas, es combina la facilitat d'ús, maniobrabilitat, pes reduït, resistència, versatilitat i economia dels ciclomotors clàssics amb la tecnologia, prestacions i sensacions dels escúters d'última generació”, asseguren. A més, les Bye Bike tenen un equipament molt “intel·ligent”, com ara una presa de corrent de 12 volts que, a més de poder recarregar el mòbil, també serveixen per tornar a carregar la bateria de la moto si es descarrega, o un pràctic sistema d'ancoratges a la part posterior del xassís, que permet intercanviar accessoris amb rapidesa i seguretat, com un bagul, una maneta per al passatger o una plataforma de càrrega.
La destinació principal dels ciclomotors són els mercats centreeuropeus, tot i que a l'Estat espanyol hi haurà una xarxa de distribució. Preveuen que les primeres unitats de Bye Bike es lliurin a final del proper abril. El projecte de disseny i desenvolupament dels ciclomotors s'ha fet amb personal intern i col·laboradors externs.