Focus

Disputes per tenir presència en els festivals de música

El diari The New York Times publicava un article sobre el darrer Primavera Sound afirmant que el festival ja s'ha convertit en una de les cites musicals més atractives dins el panorama europeu i afegia que és “un model” per a promotors de tot el món.

La poderosa capacitat d'atracció que tenen festivals com el Primavera Sound és un caramel per a les marques cerveseres i no dubten a fer mans i mànigues per tenir-hi presència i, si pot ser, presència exclusiva.

San Miguel i Damm van passar-se anys disputant-se el Primavera i alternant-se en el patrocini, fins que el 2013 va entrar en escena l'holandesa Heineken (que també patrocina el macrofestival Bilbao BBK Live o el FIB de Benicàssim) i es va endur el pastís.

Damm té el domini en el totpoderós Sònar (aquest cap de setmana a Barcelona) i San Miguel ha apostat pel projecte Un lugar llamado mundo, una iniciativa alternativa als grans festivals i amb la qual diu donar suport a la música de qualitat. Mahou (marca germana de San Miguel) patrocina el festival de jazz de Granada i Coronita ha estat la marca associada al festival Rock and Rio.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

Unió Europea

Brussel·les estudia multar la xarxa social X per incomplir la Llei de serveis digitals

Barcelona
economia

En marxa el sistema per nodrir d’energia elèctrica els vaixells de la zona de contenidors del Port de Barcelona

Barcelona
economia

Els preus s’apugen sis dècimes a les comarques gironines al juny

girona

Impuls per activar la primera fase del canal Xerta-Sénia a finals d’any

Xerta
economia

Els usuaris del metro creixen un 6% al maig, i superen els 43 milions

Barcelona
turisme

Casa Batlló rep 1,5 milions de visitants el 2023 i supera els 50 milions de facturació

barcelona
política

Catalunya lidera la captació de fons Next Generation a l’Estat

barcelona

Granollers activa un pla per promoure el comerç urbà

Granollers

Eurecat i GironaHub impulsen la generació de start-ups tecnològiques

GIRONA