Bicentury treu al mercat noves coquetes
L'empresa de Quart s'alia amb el cuiner Jordi Cruz per desenvolupar-les
L'empresa d'alimentació Bicentury, amb planta a Quart, treu al mercat quatre noves receptes de les tradicionals coquetes de blat de moro o arròs, que arribaran aquesta setmana als supermercats.
Els nous productes són fruit de l'aliança amb el xef Jordi Cruz i el llançament coincideix amb el disseny d'una imatge renovada de la marca.
Coquetes de bolets, tòfona i parmesà; coquetes de xocolata negra, taronja i flor del taronger; coquetes de xocolata blanca, llimona i coco, i coquetes amb gust de crispetes són les noves varietats que traurà al mercat aquesta empresa, que té una superfície de 15.000 metres quadrats a la planta de Quart, on se segueixen els controls de qualitat més estrictes, segons informa Bicentury en un comunicat. Cruz ha treballat amb l'equip d'innovació de l'empresa per poder treure els nous productes que ara es presenten.
35 milions
L'empresa, que pertany al grup Agroalimen, va facturar 35 milions l'any passat (un 10% més que l'anterior), segons informava ahir Expansión, i té en aquestes coquetes un dels principals motors.
Jordi Cruz, nascut a Barcelona el 1978, és considerat un dels talents més destacats de la cuina de l'Estat. Amb 26 anys es va convertir en el xef més jove a rebre una estrella Michelin a l'Estat i el segon a rebre-la al món. Des del 2010 està al capdavant del restaurant Abac de Barcelona, on ha aconseguit dues estrelles Michelin amb una cuina d'avantguarda, evolutiva i inquieta, basada en la tècnica i la recerca de nous sabors.
La popularitat de Cruz ha crescut per la seva participació en el concurs televisiu MasterChef, en què és un dels membres del jurat. A més, és ambaixador de Codorniu i protagonitza els espots publicitaris de Gas Natural i Pharmaton Complex.