Economia

El nombre de visitants al Shopp Out creix un 18%

Es calcula que hi han passat unes 40.000 persones

És organitzat per la Fundació Ramon Noguera

La cinquena edició de Shopp Out ha representat la consolidació definitiva del projecte social que impulsa la Fundació Ramon Noguera de Girona. La iniciativa, la més gran de shopping social de l'Estat, va tancar portes diumenge després de cinc dies d'intensa activitat a la seu de l'entitat i fa una primera estimació de més de 40.000 visitants, xifra que representa un increment del 18% respecte de l'edició anterior. Els assistents van gaudir d'una oferta molt variada de productes de les més de 30 primeres marques del món de la moda presents a Shopp Out, amb descomptes de fins al 70% en una superfície de més de 4.500 metres quadrats. La bona resposta dels assistents ha permès difondre la feina que porta a terme la Fundació Ramon Noguera i, al mateix temps, li ha donat un important suport, ja que el 5% de les vendes es destinen a impulsar els seus projectes socials.

La directora gerent de la Fundació Ramon Noguera, Pepita Perich, va fer ahir un balanç molt positiu de Shopp Out i va reconèixer que la cinquena edició representa “la consolidació d'aquest projecte de shopping social” i que, en només tres anys, s'ha fet un lloc propi en el calendari d'activitats de la ciutat. Perich va destacar que la celebració de Shopp Out a la seu de l'entitat permet donar a conèixer la fundació a un públic més ampli, i va assenyalar que l'objectiu de futur és “sorprendre el visitant cada edició, amb novetats que el continuïn il·lusionant, i que junts caminem en aquesta iniciativa d'èxit de Girona”. “Hem de donar resposta a la confiança que posa la gent en nosaltres”, hi va afegir la directora gerent de la Fundació.

El Shopp Out va obrir les portes dimecres i ja des del primer moment el recinte va registrar una bona afluència de gent, que es va intensificar durant el cap de setmana. Els visitants van trobat articles per a la llar, roba d'home, dona i infantil, calçat i altres complements.

Sota el concepte de Happy Shopping, els visitants van poder gaudir de diferents espais de descans i esbarjo, zona chill out, música i espectacles infantils. La restauració de König, Moritz i Cafès Cornellà es va complementar amb una oferta musical. A més, en el Shopp Out d'enguany s'hi ha instal·lat dos contenidors de Roba Amiga.

LA FRASE

La cinquena edició representa la consolidació d'aquest projecte de ‘shopping' social
Pepita Perich
DIRECTORA GERENT DE LA FUNDACIÓ RAMON NOGUERA


Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.