Economia

Sant Adrià només omple dos terços del nou mercat

La rebaixa de preus de les parades no ha provocat l'allau de sol·licituds prevista

Queden onze parades per adjudicar

L'abaratiment del preu de les parades del nou mercat municipal de Sant Adrià de Besòs no ha provocat l'allau de peticions que esperava l'Ajuntament. Durant el període de presentació de sol·licituds han arribat 26 peticions que finalment han acabat amb l'adjudicació provisional de 22 parades perquè algunes de les sol·licituds aspiraven a un mateix espai. Això vol dir que, d'entrada, un terç de les parades han quedat buides. La regidora de Territori, Ruth Soto, ha avançat que la voluntat de l'equip de govern és tornar a treure a adjudicació les onze parades vacants com més aviat millor. “Tenim constància que hi ha persones interessades que no van arribar a temps de presentar la sol·licitud”, justifica Soto, que hi afegeix que continuen treballant amb l'objectiu d'inaugurar el mercat el març vinent. La regidora explica que a les parades adjudicades hi ha un “equilibri comercial” que fa possible tirar endavant amb els plans. De moment hi ha adjudicades tres carnisseries, tres xarcuteries, tres parades d'aviram, cinc de fruita i verdura, una de pesca salada, una de llegums cuits i plats preparats, un bar i una cafeteria.

La catorzena d'antics concessionaris del mercat, que des de fa quatre anys treballen en unes instal·lacions provisionals, asseguren que volen “mirar endavant”, en paraules del seu president, Damià Leon. “Volem reunir-nos amb la regidora responsable i la resta de grups municipals perquè és important que anem tots en la mateixa direcció”, explica Leon. Tenen clar que a la carpa provisional no podem passar gaire més temps perquè l'estat de la instal·lació fa que les vendes se'n ressentin.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.