Esports

El sindicat de jugadors de futbol denuncia davant la FIFA l'ampliació del contracte de Messi

Segons el FIFPro, la vinculació no hauria de ser superior a cinc anys

El FIFPro, el sindicat dels jugadors de fútbol, ha escrit a la FIFA i a la Comissió Europea per denunciar el contracte de Lionel Messi, de massa duració segons els reglaments de la FIFA.

Messi va allargar el mes de setembre la seva vinculació amb el Barça fins al 2016 i, segons les regles adoptades el 2001, a petició de la CE, la duració d'un contracte ha de variar entre un i cinc anys, ha explicat Philippe Piat, president de la divisió Europa del FIFPro.

A més, segons Piat, la clàusula de l'argentí ha augmentat de 150 a 200 milions d'euros, "cosa que no correspon a l'esperit dels textos de la FIFA". La denúncia, però, encara no ha tingut resposta.


Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

El ‘Grand Tour’ del Girona

 

La imatge ha de canviar

BARCELONA
 
 

Una medul·lar ben poblada

Girona
 
Oriol Cardona
CAMPIó DEL MÓN i D’EUROPA D’ESQUÍ DE MUNTANYA

“Anar als Jocs és el somni de qualsevol esportista”

BARCELONA
 

Hi ha un compte pendent

MANRESA
 

Un mercat auster

Barcelona
 

El salt és Arthur

Girona