BÀRBARA FERNÁNDEZ
ÀREA SOCIAL
La prioritat són els abonats
Bàrbara Fernández és un molt bon testimoni per explicar com ha canviat el club des que va recuperar la 2a divisió i, sobretot, per confirmar que l'afició s'ha enganxat al Girona aquesta temporada. Ella és l'encarregada de gestionar i controlar el sistema d'abonats del Girona FC. Tot i això, tal com explica, en aquest enllaç entre club i els aficionats cal dedicar-hi moltes hores i fer moltes tasques: “Em dedico a l'atenció al públic en general, entre setmana des de les oficines i els dies de partit sóc a les taquilles venent entrades i també solucionant incidències que puguin sorgir entre els abonats”, comenta. Fernández destaca el creixement que ha tingut el Girona des que ella va arribar al club, el 2008: “La massa social s'ha multiplicat, i una mostra d'això és que cada cop queden menys seients lliures a Montilivi”, explica. Dels molts records que té relacionats amb el Girona, Bàrbara en destaca un que té molt a veure amb la mobilització de l'afició blanc-i-vermella, el desplaçament de gairebé 2.000 gironins cap a Vila-real: “En el moment que vam rebre l'autocar de l'equip al costat d'El Madrigal se'm va posar la pell de gallina.”