MOTOR

FÓRMULA 1

Campos ja no pinta res

Carabante és qui controla l'equip a què l'alzireny només dóna nom

Colles, director esportiu, diu que salvarà una situació caòtica

De moment, el nom (Campos-Meta) i, a molt estirar, una petita participació com a accionista. Això és tot el que li quedarà a Adrian Campos del seu projecte de posseir un equip de F-1. José Ramón Carabante, el seu soci des del primer moment, és qui ara té el control total de l'equip –gràcies a la complicitat de Bernie Ecclestone i abocar-hi més diners– i Colin Kolles n'és el director esportiu. El romanès, que havia tingut aquest mateix càrrec a Force India abans de ser propietari d'un equip a les Le Mans Series, ha rellevat Daniele Audetto.

Segons publica Adam Cooper, periodista de la F-1, en el seu bloc, Colles assegura que l'equip serà dintre de tres setmanes al Gran Premi de Bahrain, el primer d'aquest any, malgrat que la situació actual ho fa semblar impossible. «La meva feina és netejar el caos», diu sense embuts Colles, que explica que es va trobar amb unes instal·lacions de l'equip gairebé buides: «No tenien res. L'únic departament que realment existeix és el d'informàtica, on hi ha vuit persones que no han vist en la seva vida un fórmula 1. També hi ha dos o tres enginyers amb experiència en la F-1. No hi ha res més, és realment una bogeria.»

Colles manifesta que des de fa dues setmanes només dorm un parell d'hores cada nit en el seu propòsit de «portar l'equip a la graella de sortida». «Tindrem dos cotxes a Bahrain. No sé com i se me'n fot, però els tindrem a la graella. Si ho fem serà una de les coses més increïbles», afirma el romanès, que també revela que, almenys en la primera cursa, l'equip tindrà la base d'operacions a la fàbrica de Dallara, a Itàlia, el constructor dels monoplaces.

USF1, pendent de la FIA.

A l'equip americà la situació encara és pitjor que la de Campos-Meta i, segons va declarar Ken Anderson, un dels seus propietaris, demanarà a la FIA de debutar en el cinquè gran premi d'aquest any, al Circuit de Catalunya. Dies enrere, la FIA va anunciar que no preveu aquesta possibilitat.

VOLTES RÀPIDES

1r J. Button (McLaren)
1:18.871
2n R. Kubica (Renault)
1:19.114
3r K. Kobayashi (Sauber)
1:19.188
4t V. Liuzzi (Force India)
1:19.650
5è N. Rosberg (Mercedes)
1:20.061
6è F. Alonso (Ferrari)
1:20.436
7è J. Alguersuari (Toro Rosso)
1:21.053
8è M. Webber (Red Bull)
1:21.191
9è N. Hulkenberg (Williams)
1:21.919
10è T. Glock (Virgin)
1:22.433
11è J. Trulli (Lotus)
1:23.470

Button baixa dels 1:19 a Jerez

Jenson Button va tancar els tests de pretemporada al circuit de Jerez fent el millor temps absolut de les vuit jornades de proves. L'actual campió del món va rodar ahir en 1:18.871, l'únic registre en les dues setmanes per sota de la barrera dels 1:19. Tot i això, Button considera que en aquests moments és Ferrari l'equip que té el millor cotxe. I és que Fernando Alonso va tornar a fer temps molt constants i va completar sense problemes 137 voltes –dues menys que Jaume Alguersuari–, amb simulacre de cursa inclòs. El més actiu del dia, però, va ser Jarno Trulli, amb 141 voltes. Els últims tests de pretemporada tindran lloc des de dijous fins diumenge de la setmana que ve al Circuit de Catalunya. Es preveu que els equips estrenaran evolucions significatives en els cotxes.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

El triatló s’ajorna per la mala qualitat de l’aigua del Sena

barcelona
 
Hansi Flick i Pep Guardiola
Barça-Manchester City (gira nord-americana)

Flick-Guardiola: Units per un sextet

BARCELONA
 
 

Barcelona 1924

 

Djokovic marca el pas

BARCELONA / PARÍS
 

Lliçó de joc però sobretot de caràcter als Estats Units

BARCELONA / PARÍS
 

Nostàlgia al Nou Congost

BARCELONA
 

Espanya es queda sense gasolina

Girona/París