JOC RAS

Sancionar i rebaixar el càstig a una amenaça és molt propi de la FIA. És una manera de no passar per tous i, d'altra banda, evitar haver d'apagar amb gasolina el foc que va encendre McLaren, que és el que hauria passat si se l'hagués suspès efectivament. Pensament FIA: fem veure que tallant el cap de Ron Dennis, McLaren ja demostra prou penediment, ens assegurem que no ens la fotrà més com a mínim en un any i, mantenim la graella de vint cotxes, que és el mínim no ja per reglament, sinó per decència. Pensament normal: quina autoritat moral té Mosley per, després d'aquell vídeo de l'orgia hitleriana, castigar la falta de rectitud de McLaren. I, vistos els tambors de retirada que arriben des d'Alemanya, quin sentit tindria fer encabritar més Mercedes per, en el fons, un tema menor, un afer de trapelles. / TONI ROMERO



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Quique Cárcel, present i futur blanc-i-vermell

GIRONA
 

Patint també compten

SOPOT (POLÒNIA)
 
 
Guillem Ferrando
BASE DEL BÀSQUET GIRONA

“Com que som joves, sortim amb menys pressió i a gaudir”

Girona
 
Toni Bou
36 vegades campió mundial de trial

“El 40 és un número molt atractiu”

barcelona
 

El camí cap a Sevilla comença avui

girona
 

Un nou horitzó

vilablareix
 

Emil Nielsen acapara el focus en la visita de l’Aalborg

barcelona