L'apunt

L'APUNT

Felices casualitats

A vegades es donen felices casualitats. La Fundació Assistencial d'Osona (FADO) volia millorar la seva manera de gestionar el servei d'atenció a domicili en una comarca que té 50 municipis, 1.260 km² i uns 152.000 habitants. Tenien la idea de com havia de ser l'instrument que els ajudés a fer la mateixa feina però d'una manera més àgil, còmoda i segura. Però calia trobar el soci, i va resultar que Vodafone tenia una línia estratègica en aquest camp. Van caldre moltes proves, es van passar nervis i en algun moment fins i tot hi va haver ganes de deixar-ho córrer, reconeixen des de la FADO. Però ara veus com n'està, de contenta i tranquil·la amb el servei la filla de la Filomena –tota una senyora de 98 anys–, i agraeixes l'esforç d'uns i altres.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia