Editorial

Obres massa provisionals

El pas subterrani del tren convencional per Girona ja no és una prioritat per al Ministeri de Foment, com no ho ha estat mai la demolició del viaducte. Si bé tots entenem que en una etapa de crisi determinades obres d'infraestructures es puguin alentir i retardar uns mesos, ningú no acceptaria que aquest ajornament anunciat pel govern estatal fos una excusa perquè aquesta obra quedés penjada indefinidament. L'opció que es va triar al seu dia de fer passar subterrànies les infraestructures ferroviàries pel centre de la ciutat és un compromís que s'ha de complir sense excuses i en uns terminis raonables. L'estació integrada del tren convencional i del TAV, i la consegüent desaparició del viaducte, és un compromís de totes les institucions amb els ciutadans. Ningú entendria que l'anunciada demora s'eternitzes o fos una excusa per deixar empantanegades i en situació de provisionalitat les infraestructures ferroviàries. Aquest és un projecte vital en la construcció de la Girona del segle XXI, i les administracions, que en moments difícils haurien de generar confiança, no poden quedar plegats de braços i permetre que els ciutadans se sentin enganyats i decebuts.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia