L'apunt

L’APUNT

Saber comunicar en temps de crisi

La batalla és prioritzar la salut sense donar una estocada a l’economia. L’equilibri és molt complicat, però no pot ser cap excusa. A banda de la necessitat d’un criteri definit i d’accions coordinades, és imprescindible que la comunicació sigui clara, directa i sense contradiccions. I, ara mateix, la informació es podria gestionar molt millor. Diumenge passat es va decidir prorrogar unes mesures de prevenció a Figueres i relaxar-ne unes altres. La situació evoluciona favorablement, però no per aixecar totes les restriccions. Doncs el missatge no va arribar amb claredat i van saltar de nou les alarmes, amb el que això suposa en una ciutat de serveis i turística com és Figueres. I després tothom intentant apagar el foc generat per una mala política comunicativa.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia