Quins requisits calen per ser director d’un club esportiu?
Des que es va obrir, en soc sòcia, i un o dos dies per setmana en faig ús (piscina). Als mesos d’estiu (juny, juliol, agost i setembre) pago manteniment, sense anar-hi, i es tenen dos dies al mes per poder fer servir les instal·lacions. Jo mai els he fet servir. Als mesos de gener i febrer, per problemes de salut de la pell, no hi vaig anar, però sí que vaig pagar el manteniment. El dia 28 de febrer ja tinc mono de piscina i penso: “Demà ja és març, podré fer aigua.” Quina va ser la meva sorpresa (eren les 8.20 del matí) que arribo a les instal·lacions i la persona de recepció no em deixa entrar, diu que fins l’endemà de l’1 de març no puc entrar; me’n torno cap a casa, a aquella hora “el director” deu estar dormint. Decideixo per a aquest estiu no pagar la quota de manteniment, parlo amb el director (és nou, per cert), ell assegut a la cadira darrere la taula, haig de parlar en castellà, es veu que no entén bé el català (?). Jo, a peu dret, li faig l’explicació del perquè vull donar-me de baixa aquests quatre mesos, i les seves úniques paraules són: “Cuando vuelva ¡tendrá que pagar matrícula!” (què sap si tornaré?). Sense cap més explicació sortim del seu despatx, em fa anar a la persona de recepció i de nou les úniques paraules al recepcionista: “Es baja, cuando vuelva ¡tiene que pagar matrícula!” En aquests vint i pocs anys que fa que funciona el Centre Wellness, hi he vist passar personal molt bo, no tan bo, amables o no, però com aquest senyor, mai! Dubto que amb ell facin socis nous. Estic molt decebuda, molesta i enfadada pel seu tracte. Ha d’aprendre molt.
Girona