Sobre l’empresa Elecnor Girona
El diumenge 19/06, en detectar una avaria en el servei de Movistar TV vaig trucar al 1002 per comunicar el problema. Vam fer unes proves de connexions i vam veure que el problema l’hauria de resoldre un tècnic directament al meu domicili. Van derivar la incidència a una empresa col·laboradora. A les 19.59 h rebo una trucada d’Elecnor Girona. Era un robot que em va oferir de desplaçar un tècnic entre les 8 i les 9 h o les 11 i les 12 h de dilluns i que premés 1 o 2 segons l’opció que em convingués sense donar-me’n cap altra, tret de prémer el 5 i que ja trucarien de nou. En no anar-me bé cap de les hores proposades, vaig prémer el 5. Després em vaig adonar que podia acceptar la franja de les 11 a les 12 h i vaig intentar contactar amb ells. Un robot contestador em va informar de l’horari de l’empresa Elecnor Girona. Dilluns, a les 9 h començava un calvari de tres hores trucant cada 5 minuts a un telèfon que, constantment, repetia la mateixa cantarella: “Ha trucat a Elecnor Girona, si el seu problema és... premi 1.” Premia l’1 i sortia un altre missatge: “Les nostres línies estan ocupades, deixi un missatge amb el seu número de telèfon i ens posarem en contacte amb vostè”, per a tot seguit comunicar-me que el “buzón de voz no puede admitir más mensajes”, i es tallava. Tres hores. Torno a contactar amb el 1002 i cap a les dues de la tarda em van trucar dient-me que en menys d’una hora venia un tècnic. Va venir un tècnic d’Elecnor i va solucionar el problema. Dues hores més tard rebo una trucada d’Elecnor Girona, altre cop un robot, per valorar l’atenció rebuda per part de l’empresa. Els vaig valorar amb un 5 perquè el tècnic mereixia un 10, però l’empresa i els seus robots ni al 0 arribaven.
Flaçà (Gironès)