EasyPark. Dels carrers de Girona a Madrid i ‘al cielo’
Fa unes setmanes vaig tornar a Girona; en veure l’EasyPark vaig dir: ‘mira que bé, faciliten el pagament i, per fi serà una mica més just, pagant per temps real.’ Em vaig donar d’alta, es va allargar l’estada, i vaig voler renovar el tiquet. En anar al vehicle, catacrac, sanció per haver excedit el temps: l’App no havia fet la seva part. Vaig pagar, i en reclamar em diuen que no puc renovar abans de finalitzar, i que per això no es va activar el segon tiquet. Ja m’ho hauria pogut especificar l’aplicació. La sensació d’abús davant d’aquestes empreses és devastadora. Vaig demanar els fulls de reclamació; em van dir que en ser online, no hi tenen cap obligació, però m’envien còpia de fulls de Madrid… De Madrid!? Sí, senyor, EasyPark és a Madrid; per tant, el que paguem de pàrquing blau va cap allà. No sé com expressar-ho ni quines paraules fer servir davant la sensació que cada dia milers de gironins abonem a Madrid mitjançant aquesta aplicació, “per facilitar-nos la vida diària”. Molta urna, molt indepes i molt no sé com dir-ho... millor posa tu l’última paraula. Com sabem i coneixem la inoperància administrativa, per no demanar un got d’aigua que requereix 5 instàncies, 12 permisos i 30 actualitzacions.
Llagostera (Gironès)