El lector escriu

Vivim un malson

El nostre malson va començar quan l’octubre de l’any 2022 vàrem comprar un Skoda nou. La veritat és que és un cotxe que al cap de poc temps d’estar en circulació ja va començar a tenir una avaria rere l’altra. Primer va ser l’aire condicionat. Aquesta, gràcies a Déu, es va solucionar ràpidament. Al cap de poc temps el cotxe va començar a donar problemes amb el canvi automàtic. Una incidència que feia que el cotxe deixés de tirar per l’autopista i t’obligava a parar. Amb aquesta avaria el cotxe va anar tres vegades al taller, estant-s’hi setmanes i setmanes. Si a sobre tenim en compte que per raons d’edat necessitem el cotxe, la situació encara dificultava més la nostra mobilitat.

El diumenge 17 de març passat ens va tornar a deixar tirats. Sort vam tenir que la nostra companyia asseguradora ens va assistir amb un mecànic que va ser molt amable i servicial i a la carretera mateix ens va poder solucionar el problema del turbo. Aquesta persona ens va comentar que en la darrera reparació devien haver deixat un tub mal collat i, a sobre, ens va dir que al motor li falta una placa protectora. El cas ja el vàrem enviar a Consum i ens el va remetre a l’Ajuntament de Sant Cugat perquè fes de mediador. El concessionari ha rebutjat aquest procés. I la veritat és que ens sentim desemparats: qui ens repara els danys morals, les setmanes sense vehicle, i la inseguretat que genera aquest cotxe?

Quan tu compres un electrodomèstic i surt defectuós, o et tornen els diners o te’l canvien per un de nou. I quan es tracta d’un cotxe? A veure si algú ens ajuda a trobar un final a aquest malson.

Girona



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.