Les ressenyes negatives
No aguanto la gent que deixa ressenyes negatives a Google sobre un comerç.
La meva família té una botiga, la meva mare és autònoma, això implica que el fet d’obrir la persiana ja li representa un desemborsament de diners. Treballa matí i tarda, la veiem poc a casa. A la botiga hi ha ella sola, no es pot permetre tenir algú que l’ajudi. Tot ho fa ella, netejar, fer comandes, reposar, atendre, aconsellar... Té clients de totes les edats, l’atenció és personalitzada i s’ajusta a la necessitat de cadascú. Ressenyes com: “bon lloc, bon servei i amabilitat... segons la quantitat de feina que hi hagi en aquell moment” sembla un comentari amable, però no ho és.
Tinguem més empatia amb la gent que treballa de cara al públic, dependents/es, cambrers/es, caixers/es, escombriaires, taxistes i una infinitat de feines, i que hi és per servir-nos, no per aguantar les nostres ximpleries, les nostres presses ni el nostre mal humor.
Gavà (Baix Llobregat)