El lector escriu

Mal servei de Renfe Rodalies a la línia R3

El dissabte 28 de setembre, el meu marit, jo i una senyora, que anàvem al mateix vagó d’un tren que va sortir de l’Hospitalet de Llobregat, vam quedar-nos sense poder baixar a l’estació de Sant Quirze de Besora. El tren va parar-hi molt poca estona, potser només un minut. Vam veure l’andana a la nostra dreta en sentit de la marxa del tren i, quan vam prémer el botó per baixar, en cap de les tres portes que vam intentar obrir vam aconseguir-ho. En cap moment, abans d’arribar a l’estació, va haver-hi alguna indicació visual per pantalla o per megafonia enregistrada o pel micròfon de la persona conductora indicant que havíem de baixar per la porta del costat esquerre en el sentit de la marxa del tren. Per la finestra de l’esquerra no es veia res per uns grafits; per tant, no podíem veure si la gent dels altres vagons baixava per aquest costat. Tanmateix, al meu marit se li va acudir prémer el botó de la porta esquerra, però ja era massa tard i estava bloquejat perquè el tren estava a punt de continuar la marxa. Tot plegat vam haver d’anar fins a Ripoll i tornar amb un taxi, que ens havia de venir a buscar, a Sant Quirze. Jo no reclamo els diners que vam pagar de més pel taxi de Ripoll a Sant Quirze. No vull diners. Vull millores en el servei. Demano que, igual que al metro de Barcelona o als trens alemanys, a cada parada s’indiqui visualment o bé per megafonia enregistrada per quin costat s’ha de baixar en el sentit de la marxa del tren. I espero que se’m faci cas i que més persones reclamin el que ens mereixem.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia