Cansada de la Renfe
El dijous 30 de novembre es va interrompre la circulació a l’estació de Mollet-Sant Fost a causa d’un atropellament. Malauradament, la manca de comunicació de la Renfe va causar molèsties als usuaris. En arribar a Clot-Aragó per agafar el R2 cap a Sant Celoni, no es mostrava la informació del tren a les pantalles. Pel que fa a les aplicacions d’Adif i TMB, els horaris dels trens no havien canviat. A més, la falta d’anuncis per altaveu tampoc va ajudar. L’única xarxa social mitjanament actualitzada va ser el Twitter de R2 Nord Rodalies. No obstant això, em pregunto: I la gent que no té Twitter? I la gent que no sap que Renfe comunica a través d’aquesta xarxa social? Què costa senyalitzar-ho? O dir-ho per l’altaveu? No és la primera vegada que passa ni serà l’última que molts usuaris passen hores d’espera innecessàries fins que se n’assabenten o es restableix la circulació. No hauria de ser normal.
Les Franqueses del Vallès
(Vallès Oriental)