El lector escriu

Cansada de la Renfe

El dijous 30 de novembre es va interrompre la circulació a l’estació de Mollet-Sant Fost a causa d’un atropellament. Malauradament, la manca de comunicació de la Renfe va causar molèsties als usuaris. En arribar a Clot-Aragó per agafar el R2 cap a Sant Celoni, no es mostrava la informació del tren a les pantalles. Pel que fa a les aplicacions d’Adif i TMB, els horaris dels trens no havien canviat. A més, la falta d’anuncis per altaveu tampoc va ajudar. L’única xarxa social mitjanament actualitzada va ser el Twitter de R2 Nord Rodalies. No obstant això, em pregunto: I la gent que no té Twitter? I la gent que no sap que Renfe comunica a través d’aquesta xarxa social? Què costa senyalitzar-ho? O dir-ho per l’altaveu? No és la primera vegada que passa ni serà l’última que molts usuaris passen hores d’espera innecessàries fins que se n’assabenten o es restableix la circulació. No hauria de ser normal.

Les Franqueses del Vallès

(Vallès Oriental)



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia