Quan Medifiatc abandona els clients antics, és moment de canviar de mútua
Hem estat clients i usuaris de Medifiatc tota la vida. Primer, personalment i directa, i, després, a través del conveni com a professorat d’escola. Ara que l’escola passa a una altra mútua, insistim que ens volem quedar a Medifiatc, perquè una mútua entenem que és sinònim d’identitat familiar, de model sanitari, d’atenció de qualitat... Però Medifiatc ens envia a la cua dels nouvinguts, com si tornéssim a començar, fent passar revisions mèdiques a tots els membres de la família i duplicant la tarifa. No és això, Sr. Castells, no és això. Ni respecte als principis fundacionals, ni tracte de fidelització ni tracte personalitzat. Més aviat al contrari: percepció de desatenció i de falta de professionalitat, de respecte i d’educació. I de cara al negoci, que els més grans ja no som rendibles. Després de telefonades i gestions, a l’altra banda de l’atenció al client ningú sap res i ningú contesta. Caos administratiu, la negació de tot allò que ha de ser una gestió de qualitat d’acompanyament i de fidelització del client/pacient. És evident: és hora de marxar de Medifiatc.
Esplugues de Llobregat
(Baix Llobregat)