El lector escriu

Ben atesos

Tanca, d’un dia per l’altre, una botiga de tota la vida de l’avinguda Lluís Pericot, al centre de Girona. Tanca Tot Impressió. Imagino que la irrupció de les grans empreses i les noves franquícies fa molt de mal. Jo n’era una clienta assídua.

Més que la botiga en si, el que trobo ja a faltar són les seves dues dependentes: Marta i Lídia, o, dit d’una altra manera, trobo a faltar l’empatia, l’eficàcia, l’amabilitat personificada. I és que l’amabilitat és una pràctica, una actitud, una virtut consistent a tractar amb atenció i bondat, sense emetre judicis. Elles tenen aquesta virtut. Quan entraves ja et somreien, et preguntaven com estàs, t’escoltaven, alhora que anaven fent la feina amb una destresa perfecta, amb una capacitat extraordinària per fer la feina ben feta, fruit dels molts anys de pràctica.

La veritat és que l’amabilitat, quan es rep, fa que ens sentim més feliços i això influeix en com afrontem la resta del dia. Tots els clients de Tot Impressió sortíem de la botiga amb un somriure... tots! N’hi ha d’altres, d’impremtes, i ben a prop! I més econòmiques! Però no és el mateix. Es tracta de petites coses... Lídia i Marta, heu fet feliç molta gent! Ara, com diu la cançó, “malgrat la boira, cal caminar”. Gràcies per tot i bona sort!

Bescanó (Gironès)



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia