El lector escriu

ING i el català

En anar a tancar una operació en aquest banc, i entregar-me la documentació, i demanar-los jo que volia la versió en català, m’han respost que no la feien. Els he fet notar que –a part d’una discriminació i un menyspreu per als clients catalanoparlants– tenien l’obligació legal de disposar-ne en les dues llengües oficials i, a sobre, el telèfon de contacte que m’han donat era un número de Madrid. No cal dir que he demanat el full de reclamacions per derivar el cas a la Generalitat. He tingut la sorpresa que m’han trucat (de Madrid, però entenent el català) per intentar suavitzar la cosa, però davant la meva insistència de per què no complien la normativa lingüística a Catalunya, tot han sigut evasives. Òbviament la responsabilitat és d’ells, però si cada dia es trobessin amb unes quantes reclamacions com la meva, segurament canviarien d’actitud i ens faríem respectar més. No afluixem!

Barcelona



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia