L'apunt

Paral·lelismes que no són paral·lels

Port Aventura sempre ha estat la nineta d'un sector turístic que ha aconseguit ser el que és, en part, gràcies al parc. En vint anys ha passat de parc d'atraccions a destinació de vacances, amb dos parcs, centre de convencions i fins a cinc hotels. Xifres que fan de bon recitar, i per això convidar la firma per parlar de passat, present i futur sempre és garantia d'èxit. Ahir no va ser l'excepció, i van aprofitar la Jornada Gresol per lluir de nou musculatura i parlar de bons auguris gràcies a Ferrari Land o a Cirque du Soleil. Port Aventura és sinònim d'èxit, de feina ben feta i l'exemple perfecte per segellar les boques que en origen havien estat reticents. Ara el sector intenta fer paral·lelismes amb BCN World, però em sembla que no parlem del mateix



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia