L'apunt

L’APUNT

‘Underground cost’

L’aeroport del Prat s’ha especialitzat en vols low cost, perquè era l’únic camp per córrer mentre Aena només duia els intercontinentals a Barajas i perquè Iberia va abandonar Barcelona. La T1 va ser durant dècades l’única infraestructura finançada per l’Estat posterior als Jocs del 1992, abans que funcionés la gran velocitat. Però tant de baix cost al final l’han dut gairebé sota terra en alguns serveis. La gestió de la vaga de seguretat n’és un exemple. L’ens estatal Aena no s’hi ha volgut implicar fins que l’aturada estava ja duent-se a terme i allargant les cues. Els viatgers anhelen tant les vacances i fan prou sacrificis durant l’any per poder viatjar, que si cal van al Prat dues o tres hores abans. Aena ho hauria de tenir en compte.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia