L'apunt

L’APUNT

Un bon ús de les noves tecnologies

La febre pels mòbils i les noves tecnologies pot causar problemes, com ara addiccions, però són també eines que ben utilitzades poden ser un instrument eficaç per a determinats serveis, més enllà de complir una funció de comunicació i lleure. L’Ajuntament de Girona està apostant per l’aplicació WhatsApp com a canal de denúncies directes que ajuda a agilitzar la resolució de determinats problemes dels ciutadans. No tothom sap el número i pot fer-ho servir –per a això ja hi ha la bústia d’avisos al web municipal–, sinó només persones autoritzades per associacions de la ciutat. Els missatges arriben directament al responsable del servei en qüestió –neteja, policia...–. Un mètode ràpid, àgil, que ha de contribuir sens dubte a l’eficiència.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia