L'apunt

L’APUNT

Ja no ens truquem

Ja no ens truquem. I ja no parlem. La comunicació instantània i alhora isoladora dels xats fa que tot es resolgui amb una abreviació anglosaxona, un OK, perquè és més ràpid que teclejar “d’acord”. I encara fem més via amb un dibuix; un dit polze en senyal d’assentiment. La tecnologia ens comunica i ens aïlla. I ens adonem que tan essencial és la telefonia com important és la conversa que ens facilita: aquell “com va tot?” dit amb veu animosa o la que denota un mal dia. Ho saben les empreses del polígon Mas Xirgu, sense línia fixa des de fa una setmana per una avaria que Telefónica està arreglant. S’han empescat endolls i cables per poder parlar amb els clients. Perquè una comanda no es resol només amb un OK. Hi ha aquell “com va tot?” de la veu del comercial.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia